17 januari 2008

Festen närmar sig!

Imorgon är det dags, klassfesten med stort K går av stapeln. Idag har jag och Kristine fixat det sista. Imorgon så är vi några tjejer som skall ses lite tidigare för att duka och pynta. Det kommer att bli många festliga inslag under kvällen, haha inget avsöjas då majoriteten av mina läsare är klassisar (Japp det är inte så många som läser min blogg). Klädsel för min del kommer nog att bli min nyårsoutfit, vem vet det kanske dyker upp en liten bild såsmåningom.
På tal om att det inte är så många som läser min blogg, lite glad över det är jag allt. Helt sjukt vad bloggvärlden har utvecklats till. Många kända bloggare har blivit utsatta för påhopp utan dess like. Jag blir ledsen när det är så men tyvärr är det som i verkliga livet, folk är avundsjuka, missunsamma osv. Jag har funderat över att det är så få som kommenterar mina inlägg, men jag är lite dålig på att kommentera själv. Som det ser ut nu så behövs alla de där positiva kommentarerna, och jag hoppas att de värmer trots att vissa har hundratals andra kommentarer. Från och med idag så kommer jag att kommentera om jag läser något som jag tycker är intressant, inspirerande, uppiggande osv. Hoppas att jag med får lite glada kommentarer, för de värmer.

Inga kommentarer: