19 januari 2008

Till er...

Detta inlägg tillägnas Idrott & Hälsa -05 klassen. Världens bästa, roligast och gladaste klass någonsin. 3 terminer har vi haft tillsammans och under dessa terminer har vi hunnit gå igenom otroligt mycket. Vi har kämpat oss igenom massor och det mesta som har hänt har stärkt oss. samtliga i klassen har på ett eller annat bidragit med något positivt, många av oss är väldigt lika men på samma gång är vi alla väldigt olika. Den sammanhållning som vi har haft har alla bidragit med på sitt sätt. Jag säger som Mange B (Vår lärare) brukade säga; Ni är nog den allra bästa klassen som gått hos oss.
Jag ville bara tacka för de tre bästa terminerna i mitt liv. Det har varit väldigt tufft och jag har på egenhand kämpat med lite jobbiga saker. Dessa har jag dock kommit ur och känner mig bara starkare.
Vidare så är jag en väldigt ärlig prick, kan ibland slänga ur mig onödiga saker (trots att jag blir bättre och bättre varje dag på att hålla igen), men jag har alltid kunnat vara mig själv med er. Tack!
Nu har jag varit lite sentimental, men det är ni värda. Kommer att sakna er allihop!
Nu ska jag se på handbolls EM och ha lite nytta av det vi lärde oss under vår handbollsvecka...
Tjingeling...

Inga kommentarer: