15 januari 2008

Tisdagstema-3

Dagens tema är tre och det gällde att se sig om i sin omgivning efter just detta. När jag kom hem från stan och packade upp mina köp så upptäckte jag att jag köpt tre olika block/skrivböcker. Samtliga annorlunda och kommer att användas till lite olika ändamål. Mitt marimekkoblock skall användas i skolan, det lila/svart skall jag försöka bära med mig och använda då jag kommer på något som skall göras eller köpas. Den gröna boken får representera dagens fynd, denna köpte jag för halva priset på Åhlens (har kostat 70:-) och den har sådana fina, blanka och naturvita sidor. Kommer att skriva ner alla recept som jag hittar i den.




Dagen till ära publicerar jag min första Photoshop bild. Märk väl att jag är en riktig nybörjare, men en liten ram fick jag på plats.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Det verkar verkligen roligt det här med Photo-shop... ska någ också testa nån gång.

Anonym sa...

Visst är det härligt med snygga block och böcker att skriva i. Det är roligare att hålla ordning på sitt liv då =) Tack för kommentaren om mina bilder!

Johanna sa...

men hur kommer jag åt photo-shop??? måste jag inte köpa det??? det vill jag inte.
jag är också rädd att jag kommer sitter fast framför datorn.
tack
Johanna

Cattis sa...

Det var väl ett bra första försök... men man kan bli sittande och klia sig i huvudet om man inte har instruktionsbok...som jag då ;-)