07 januari 2008

Paus

En liten bloggpaus har det blivit, för att skriva klart B-uppsatsen, fira jul & nyår. Nu idag är uppsatsen inlämnad, yeiii. Sitter i soffan med Mille killen och ser på Just My Luck. Mjo en sån där film som jag kan passa på att se då jag är hemma själv. I dagarna tre har jag och Mille lägenheten för oss själva, Jimmy befinner sin på sin mammas jobb och gör en massa revisor saker som jag inte förstår mig på. Lite ensamt är det, men Kristine pinglan har förgyllt mesta dels av tiden då vi skrivit klart vårt arbete.
Nu är det inte långt kvar på Idrotten, bara några små uppgifter som ska in sen är denna terror termin över. Lite sentimental blir jag dock då vår underbara klass kommer att splittras. En avslutningsfest skall runda av vår tid, Kristine och jag planerar för fullt.

Sen blir det Hem och konsumentkunskap för hela slanten. Ska bli spännande. Haha vi kommer att vara 14 personer i klassen varav en är kille, stackare.

Nytt år nya tag!

Inga kommentarer: