15 februari 2008

Fredag

Jimmy sitter och skriver arbete och jag är lite smått rastlös. Han är inne i sitt esse och det är oerhört svårt att få kontakt med honom.
Jag försöker slänga ett öga på Lets dance emellan åt, dricker pepsi max samtidigt som jag för oerhört intelligenta samtal med katten.
Tog en tur ner på stan innan, njöt av det underbara vädret och letade kläder till barndopet nästa helg. Hittade massor med snygga kläder men inget som passade min plånbok. Smög mig in på Village där jag nog gick runt i en kvart, skulle kunna köpa hela affären och hela deras lager med för den delen. Härliga vårfärger och en mängd smarta lösningar fanns att hitta i deras sortiment. Mitt shoppingsug stillades på Åhlens där jag köpte nytt tyg till köksfönstret, gröna och beigekvistar med fåglar på.
Nej nu skall jag stilla min rastlöshet genom att springa rundor med katten i lägenheten.

1 kommentar:

Linda -Galleri Palla sa...

Kul att du hittade något till slut, på Åhléns! Visst kan man handla mkt på Village. Lite sugen på att sticka inom där idag och köpa en liten bokstav som kompis till min femma som bor i vardagsrummet. .) Jo, vi har haft tur som har en så bussig hyresvärd. (Privat, inte kommunal som du kanske förstår.)L-heten skulle renoveras då vi flyttade in, så vi hade stora möjligheter att påverka och det är vi tacksamma för.
Ha en fin dag!