19 februari 2008

Klar förbättring

Av en slump hamnade jag inne på Jotexs hemsida, ett företag som jag tidigare förknippat med dålig uppdatering och samma produkter år efter år. Men minsann jag hittade en hel del fint som jag skulle kunna tänka mig att beställa hem nu när våren närmar sig. Härliga vårfärger och även endel snygga tyger och inredningsdetaljer.
Plastmattan var helt okej, inte som Pappelina mattorna, men som fattig student så gäller det att hitta budgetvarianter. Denna fanns i flera olika längder och färger, den billigaste kostade runt 150:-.

Haha men såklart så fanns det de produkter som hängt med i många år, en utav plastmattorna gick att finna i min familjs kök på 90-talet. Men som sagt en klar förbättring!

Det rosa fatet skulle jag vilja ha som ljusfat i vardagsrummet. Men då får jag se till att övertala sambon, han är måttligt tveksam till ljusrosa inredningsdetaljer. Handdukarna har en fräsch vårfärg och skulle hänga snyggt ihop i vårt badrum, fanns även mattor i samma färger.



Tisdagstemat uteblir idag då jag fortfarande inte hämtat hem min kamera. Hade inga härliga vårbilder i mitt fotoarkiv. Men som det går att lista ut från mina tidiga inlägg så längtar jag efter våren, som så många andra där ute.

Inga kommentarer: