18 december 2007

Tisdagstema-stor

Hela dagen har jag gått och klurat på temat. Det finns så många olika saker som är stora. Men så efter en hockeykväll framför TV:n så var det inte så mycket mer att tänka på. Frölunda kammade hem en storseger mot Färjestad ikväll med 4-0. Det var ju inte bara så att det blev en stor seger det blev en stor glädje för min del framför soffan också. De senaste matcherna har kantats av en rad tunga förluster, detta satt fint.
Så därför bidrar jag med en bild på min nyckelring som jag köpte i Scandinavium när vi var där senast. En av dagens stora spelare skall den föreställa, nummer 71 Tommi Kallio.


Ha en fortsatt bra kväll, det kommer jag att ha!

2 kommentarer:

Frukostflingan sa...

Haha, vilken fyndig tolkning!

Cattis sa...

smile!
Serru du hittade den STORA känslan. Vilken söt hockyspelare!