14 december 2007

Julmys

Idag har vi haft julmys med tjejerna i klassen. Julmat, julgodis, ris a la malta och hela baletten. Så himla mysigt har vi haft det, spelat Rappakalja och snackat massa strunt. Minsann så blev det även ytterst lite uppsatssnack vilket var väldigt skönt att slippa. Kristine min skrivarkompanjon sa när vi förberedde maten att det var så skönt att göra något annat än att skriva uppsats. Jodå så sant så.
Tack tjejer för en mysig kväll!

En annan rolig sak är att jag har kommit in på min andra inriktning; Hem & konsumentkunskap. Så till våren hamnar jag i ett kök och ska lära mig massa skoj. Bävar dock för livsmedelskemin, men det ska väl gå.

2 kommentarer:

Cattis sa...

vad duktiga ni var som lyckades låta bli uppsatspratet ~ inte så lätt faktiskt alla gånger :-)
Jag pysslar som aldrig förr och eldar ljus för här är oxå grått och trist. ingen snö, bara regn! Ska strax ut och trängas bland alla hysteriska julklappsköpare och vara lika hysterisk*s
Trevlig lördag på dig!

Anonym sa...

Grattis! Vad roligt att du kom in! :)
Ja du, helt galet länge sen vi hördes sist! Allt är bra här, jobbar och står i. Tar en paus i pluggandet. Hoppas allt är toppen i nya lägenheten! Och att uppsatsen går framåt! Hälsa Jimmy och ha det superbra! Kram