10 december 2007

surputt

Inget går som jag vill idag. Allra helst hade jag viljat gå tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet och sova och sova och sova. Jag är hungrig men känner inte för att laga mat till mig själv, jag är fattig och kan inte köpa fina julklappar till mina nära, jag sitter med B-uppsatsen och känner mig sjukt stressad. Att jag är på knäpp humör går tyvärr ut över Jimmy, bajs på mig för det.
Nej nu måste jag ta tag i detta. kanske äta lite, kanske leta billiga men bra julklappar till mina stjärnor, skriva några rader på B-uppsatsen och kramas lite med Mille. Titta lite på Sunes jul så kanske jag blir lite gladare.


"Det är alltid mörkast strax före gryning"
(Engelskt ordspråk)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan vännen! Hoppas allt är bra? satt o spana lite på msn o så kom jag in på din blogg. Intressant läsning! :) Men deppa inte ihop för B-uppsatsen. Du fixar det! Sj så sitter jag med C-uppsatsen o börjar känna lite smått panik. Men det ska gå. Vill bara bli färdig me den så man kan fira jul i lugn & ro! Ha de bra! Många Kramar!